مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-02اقتصادي

مردم رعایت نکنند آب در ایلام جیره بندی می شود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام از مصرف بسیار بالای آب در ایلام خبر داد و گفت: میزان مصرف آب در ایلام نسبت به مدت مشابه سال قبل به بیش از 3 و نیم برابر رسیده است.

- ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام از مصرف بسیار بالای آب در ایلام خبر داد و گفت: میزان مصرف آب در ایلام نسبت به مدت مشابه سال قبل به بیش از 3 و نیم برابر رسیده است.

پرویز ناصری اظهار کرد: به دلیل عدم توجه به هشدارها، اطلاعیه ها و در برخی موارد عدم رعایت مصرف توسط برخی شهروندان که اقدام به شستشوی معابر می کنند و همچنین استفاده از کولرهای آبی، مصرف آب در ایلام نسبت به مدت مشابه سال قبل به بیش از 3 و نیم برابر رسیده است.

وی افزود: با وجود بارش های خوبی که در سال آبی گذشته داشتیم، در صورتی که هم استانی هایمان همراهی نکنند و با توجه به افزایش بی رویه مصرف، مجبور به جیره بندی آب در سطح استان خواهیم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی آبفای استان، ناصری با بیان اینکه تمام مجموعه آبفای استان به صورت شبانه روزی و شیفت بندی شده درحال انجام وظیفه هستند تا مشکل افت فشار در مناطق مختلف مرتفع گردد، گفت: برای عبور از این پیک مصرف و بازگشت به شرایط عادی، نیازمند همکاری و همراهی هم استانی های گرامی هستیم تا مجبور به سهمیه بندی آب در تابستان پیش رو نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم رعایت نکنند آب در ایلام جیره بندی می شود

مردم رعایت نکنند آب در ایلام جیره بندی می شود