مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 07:402023-07-22اجتماعي

خروج اقامتگاه های بوم گردی کرمانشاه از رکود، با برگزاری جشنواره ها میسر است


نائب رییس جامعه حرفه ای اقامتگاه های بوم گردی کرمانشاه از رکود در اقامتگاه های بوم گردی استان خبرداد و گفت: برای رونق در این مراکز اقامتی باید به سمت برگزاری رویدادها و جشنواره ها روی بیاوریم.

- ایسنا/کرمانشاه نائب رییس جامعه حرفه ای اقامتگاه های بوم گردی کرمانشاه از رکود در اقامتگاه های بوم گردی استان خبرداد و گفت: برای رونق در این مراکز اقامتی باید به سمت برگزاری رویدادها و جشنواره ها روی بیاوریم.

  یاور عبیری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به فعالیت 50 اقامتگاه بوم گردی دارای مجوز در سطح استان، اظهارکرد: در تعطیلات تابستانی امسال، اقامتگاه های بوم گردی کرمانشاه آماده پذیرش مسافران و گردشگران هستند.

وی افزود: هرکدام از این اقامتگاه های بوم گردی بصورت میانگین بین 15 تا 25 نفر ظرفیت اقامت دارند و میانگین هزینه اقامت هر نفر در آنها حدود 170 هزار تومان است.

نائب رییس جامعه حرفه ای اقامتگاه های بوم گردی کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر 20 درصد ظرفیت اقامتگاه های بوم گردی استان پر شده است، گفت: در تعطیلاتی که پس از ایام نوروز داشتیم، ظرفیت اقامتگاه های بوم گردی استان کاملا پر شد، اما در تابستان امسال هنوز به وضعیت مطلوبی نرسیده ایم که البته این مسئله می تواند علل مختلفی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج اقامتگاه های بوم گردی کرمانشاه از رکود، با برگزاری جشنواره ها میسر است

خروج اقامتگاه های بوم گردی کرمانشاه از رکود، با برگزاری جشنواره ها میسر است