مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-03فرهنگي

«ایندیانا جونز»؛ قهرمانی رو به پایان


پنجمین قسمت از سری فیلم های اکشن «ایندیانا جونز» در حالی با بودجه چند صد میلیون دلاری اکران شده که در نخستین هفته نمایش انتظارات را برآورده نکرد و در سینمهای چین با یک شکست بزرگ همراه شد و به احتمال فراوان این آخرین قسمت از این سری فیلم خواهد بود.

- پنجمین قسمت از سری فیلم های اکشن ایندیانا جونز در حالی با بودجه چند صد میلیون دلاری اکران شده که در نخستین هفته نمایش انتظارات را برآورده نکرد و در سینمهای چین با یک شکست بزرگ همراه شد و به احتمال فراوان این آخرین قسمت از این سری فیلم خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایندیانا جونز: گردانه سرنوشت که پنجمین فیلم از سری فیلم های اکشن ایندیانا جونز با بازی هریسون فورد در نقش اصلی است، در نخستین هفته نمایش در سینماهای آمریکا به فروش 60 میلیون دلاری دست یافت، رقمی که شاید برای رسیدن به صدر جدول هفتگی و در نگاه اول چشمگیر باشد اما برای فیلمی با بودجه هنگفت 295 میلیون دلاری صرف نظر از هزینه های تبلیغاتی، فروش ناامیدکننده ای محسوب می شود.

ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت که آخرین ماجراجویی برای هریسون فورد 80 ساله در نقش کاوشگر سرسخت است، 70 میلیون دلار نیز در گیشه بین المللی در هفته نخست اکران فروخت تا فروش جهانی این فیلم در هفته افتتاحیه به 130 میلیون دلار برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ایندیانا جونز»؛ قهرمانی رو به پایان

«ایندیانا جونز»؛ قهرمانی رو به پایان