مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 11:202023-06-22سياسي

نشر خوبی ها خنثی کننده نقشه های دشمنان است


مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس استان گفت: نشر خوبی ها می تواند عامل خنثی کننده نقشه های دشمنان برای ایجاد ناامیدی در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز مجموعه های فرهنگی خصوصاً سازمان تبلیغات اسلامی مطالبه کرده اند.

وی یادآور شد: از جمله برنامه هایی که در سال گذشته به صورت خرد و کلان دنبال شده است می توان به مشارکت و بهره گیری از ظرفیت های نخبگان فرهنگی و اجتماعی برای حل مسائل فرهنگی و اجتماعی، صیانت از حوزه های دینی و اعتقادی و باورهای مذهبی آحاد مردم خصوصاً اقشار تأثیر گذار به عنوان یکی از الزامات تولید عمل صالح اشاره کرد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: زمانی بستر عمل صالح فراهم می شود که مسائل اجتماعی، گره های ذهنی و رفتاری آحاد مردم به مرحله حل رسیده و زمینه مساعدی برای این امر ایجاد شود.

وی با اشاره به رویکرد نشر خوبی ها در پیام مقام معظم رهبری گفت: وقتی مردم تمایل به انجام خوبی ها پیدا کنند، در این عرصه انگیزه ها، احساسات و گرایشات آنها به سمت انجام اعمال صالح سوق پیدا می کند و این مدل های رفتاری در جامعه در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی قرار گرفته است.

وی در پایان از راه اندازی و تأسیس بنیاد ملی نوجوان در سازمان تبلیغات اسلامی کشور خبر داد و گفت: این بنیاد در استان ها به صورت قرارگاه نوجوانی پایه گذاری و فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشر خوبی ها خنثی کننده نقشه های دشمنان است

نشر خوبی ها خنثی کننده نقشه های دشمنان است