مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-04سياسي

علمای شیعه از گذشته تا امروز دستگیر ضعفا بوده اند


علمای شیعه همواره و در طول تاریخ دستگیر ضعفا، محرومان و نیازمندان بوده اند و امروز هم اگر مردم مشکل و گرفتاری داشته باشند باز هم به علما و روحانیون مراجعه می کنند.

- ایسنا/فارس استاندار فارس گفت: علمای شیعه همواره و در طول تاریخ دستگیر ضعفا، محرومان و نیازمندان بوده اند و امروز هم اگر مردم مشکل و گرفتاری داشته باشند باز هم به علما و روحانیون مراجعه می کنند.

محمدهادی ایمانیه سه شنبه 13 تیرماه در گردهمایی ائمه جمعه منطقه چهار کشور در شیراز بیان کرد: اعلام آمادگی می کنیم که برخی مسائل و مشکلاتی نیز که ائمه جمعه در مسیر حل مشکلات مردم در حوزه اجرایی و اداری کشور با آن مواجه هستند را در نشست هیئت دولت و استانداران مطرح و پیگیری کنیم.

او ادامه داد: از دیگر انتظاراتی که مردم از ائمه جمعه و روحانیون دارند بحث پاسخگویی به مسائل اعتقادی، مذهبی و دینی آنها است.

استاندار فارس اظهار کرد: مردم انتظار دیگری نیز از ائمه جمعه و روحانیون دارند و آن پیگیری کارهای بر زمین مانده و برخی عقب ماندگی های شهر و استانشان است.

ایمانیه گفت: هرچند پیگیری برخی مسائل وظیفه ائمه جمعه نیست اما قطعا حضور آنها و پشت گرمی که می توانند ایجاد کنند باعث خواهد شد که رونق بیشتری برای استان ها و شهرستان ها حاصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علمای شیعه از گذشته تا امروز دستگیر ضعفا بوده اند

علمای شیعه از گذشته تا امروز دستگیر ضعفا بوده اند