مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-17اجتماعي

افتتاح 63 پروژه اشتغال و 87 مسکن مددجویی در مازندران


63 طرح اشتغال و 87 پروژه مسکن مددجویان هفته بهزیستی در استان افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریبا بریمانی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اظهار این که طی یکسال گذشته پنج هزار و 600 نفر به دلیل توانمندسازی از پوشش سازمان خارج شدند، افزود: در حال حاضر بیش از 49 هزار خانوار توانبخشی نیز تحت پوشش هستند.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان این که 71 خانواده سه قلو تحت پوشش قرار دارند و سال گذشته 123 هزار نفر از خدمات این سازمان بهره مند شدند، به فعالیت 19 مرکز اورژانس اجتماعی در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر هیچ پشت نوبتی برای دریافت خدمات مستمر در استان نداریم.

بریمانی به طرح حهادی بهزیستی و بازدید از روستاهای استان اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و بازدید از منزل افراد دارای معلولیت و استقرار تیم برای خدمات رسانی به افراد تحت پوشش از جمله برنامه ها در این طرح جهادی است.

وی با اظهار این که تاکنون در قالب این طرح به 606 روستا خدمات رسانی شد و بیش از 26 هزار نفر تحت پوشش و خدمات رسانی قرار گرفتند، افزود: در این طرح بیش از چهار هزار بسته معیشتی توزیع و با اجرای این طرح بیش از 2400 مددجوی جدید شناسایی شدند و تحت پوشش قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 63 پروژه اشتغال و 87 مسکن مددجویی در مازندران

افتتاح 63 پروژه اشتغال و 87 مسکن مددجویی در مازندران