مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 08:212023-06-22اقتصادي

خراسان جنوبی به قطب تولید تیلایپای کشور تبدیل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی جعفری، رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به دیدارش با مدیرکل آبزیان آب شیرین سازمان شیلات و معاون دفتر فنی توسعه آبزی پروری شیلات ایران اشاره کرد و اظهارداشت: در این دیدار مقرر شد صد هزار قطعه بچه ماهی تیلاپیا که 50 هزار توسط معاونت آبزی پروری شیلات ایران از محل طرح اصلاح روش ها یا منابع مالی دیگر و 50 هزار توسط سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی تامین و توزیع شود.

  وی گفت: در این دیدار برحمایت از توسعه، تکثیر و پرورش ماهی تیلاپیا در استان با هدف تبدیل شدن خراسان جنوبی به قطب تولید تیلاپیای کشور تاکید شد.

وی افزود: صدور مجوز های تکثیر و پرورش ماهی تیلاپیا توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بدون محدودیت و بر اساس درگاه صدور مجوز ها از مباحث این دیدار بود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی ادامه داد: مدیریت های جهادکشاورزی شهرستان ها باید با هماهنگی مدیریت شیلات سازمان نسبت به شناسایی منابع آبی و ظرفیت سنجی متقاضیان در دو مقیاس خرد و صنعتی و تهیه طرح تکثیر و پرورش تیلاپیا اقدام کنند.

جعفری گفت: برگزاری دوره های آموزشی منظم و مستمر در خصوص تکثیر و پرورش تیلاپیا توسط معاونت توسعه آبزیان آب شیرین سازمان شیلات ایران در خراسان جنوبی توسط مدیریت شیلات و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی به قطب تولید تیلایپای کشور تبدیل می شود

خراسان جنوبی به قطب تولید تیلایپای کشور تبدیل می شود