مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-20اقتصادي

حضور ایران در نمایشگاه مگاشو بانکوک


رایزنی فرهنگی سفارت ایران در تایلند با حضور در نمایشگاه مگاشو بانکوک، گوشه ای از آثار فرهنگی و صنایع دستی کشورمان را به نمایش گذاشت.

- رایزنی فرهنگی سفارت ایران در تایلند با حضور در نمایشگاه مگاشو بانکوک، گوشه ای از آثار فرهنگی و صنایع دستی کشورمان را به نمایش گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سفارت کشورمان در تایلند، این نمایشگاه از 28 تا 30 تیر با نمایش محصولات بیش از 16 کشور در 500 غرفه برگزار می شود و هدف آن ایجاد فرصتی مناسب برای تولیدکنندگان کالاهای مختلف جهت ارتباط نزدیک و مستقیم با خریدارانی از سراسر جهان است.

در این نمایشگاه، محصولاتی از قبیل لوازم خانگی، پوشاک، کالاهای مسافرتی و ورزشی، اسباب بازی، صنایع دستی و اقلام تزیینی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

کارشناسان سفارت ایران در تایلند نیز با حضور در محل برگزاری نمایشگاه، ضمن بازدید از غرفه ایران با توانمندی ها و ظرفیت های سایر کشورها نیز آشنا شدند و با برخی از تولیدکنندگان خارجی نیز در مورد فرصت های همکاری دوجانبه بحث و تبادل نظر کردند.

به گفته برگزارکنندگان، انتظار می رود در مجموع بیش از 15 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کنند.

تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی نیز می توانند با بهره گیری از فرصت حضور در چنین نمایشگاه هایی، ضمن معرفی محصولات خود به خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ایران در نمایشگاه مگاشو بانکوک

حضور ایران در نمایشگاه مگاشو بانکوک