مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 23:552023-06-25سياسي

یادواره شهدای حماسه پد خندق در یاسوج برگزار شد + عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یادواره شهدای حماسه «پد خندق» که در گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار شد، - یادواره شهدای حماسه پد خندق در گلزار شهدای یاسوج با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یادواره شهدای حماسه پد خندق که در گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار شد، با تأکید بر ضرورت آشنایی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: حماسه پد خندق مصداقی از حادثه بی نظیر عاشورا بود که رزمندگان ما جانانه در مقابل دشمن مقاومت کردند.

سید علی احمدزاده با اشاره به اینکه در پد خندق، دشمن با همه امکاناتش هجوم آورد و وظیفه رزمندگان ما حفظ جزیره مجنون بود، افزود: اگر این منطقه سقوط می کرد اهواز به خطر می افتاد اما جوانان استان ما در این شرایط سخت و ایامی که رشادت و جوانمردی ارزش داشت، آنجا ماندند و حماسه ای عاشورایی خلق کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه حماسه پد خندق مصداقی از حادثه عظیم کربلا بود، گفت: در کربلا محور اصلی، کار برای خدا بود و در چنین روزی در پد خندق نیز جوانان ما کاری خدایی کردند و جانانه در مقابل دشمن ایستادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای حماسه پد خندق در یاسوج برگزار شد + عکس

یادواره شهدای حماسه پد خندق در یاسوج برگزار شد + عکس