مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 08:452023-06-22اجتماعي

پرورش قوچ و میش ارمنی در منطقه حفاظت شده بیجار


دو منطقه شکار ممنوع و یک منطقه حفاظت شده که مهم ترین گونه پستانداران غرب و شمالغرب ایران از جمله قوچ و میش ارمنی را در خود جای داده، - آموزش و فرهنگسازی مهمترین رکن حفاظت از محیط زیست است/ پیگیر ارتقا منطقه چنگ الماس از شکار ممنوع به منطقه حفاظت شده هستیم رییس اداره محیط زیست بیجار بر ضرورت ارتقای آموزش به ویژه از سنین پایین با هدف حفظ محیط زیست تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیجار، علی اصغر هدایت زاده در نشست با خبرنگاران رسانه ها به اهمیت محیط زیست و ترویج این موضوع اشاره و عنوان کرد:  انجمن ها، سمن های محیط زیستی، خبرنگاران و فعالان  فضای مجازی ظرفیت های خوبی برای ترویج و نشان دادن اهمیت محیط زیست به مردم است.

وی آموزش را از اهداف مهم محیط زیست بیان کرد و از افزایش 80 درصدی آموزش طی یکسال اخیر در حوزه محیط زیست خبر داد و گفت: 3 انجمن فعال در سطح شهرستان که با اداره محیط زیست همکاری مطلوبی دارند نیز بازوی توانمند ما در حیطه آموزش و ترویج اهمیت محیط زیست هستند.

  هدایت زاده از آموزش بالای یک هزارساعت در سطح مدارس خبر داد و جامعه هدف را مقاطع ابتدایی عنوان کرد و گفت: فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست از همان کودکی باید به دانش آموزان و کودکان آموزش داده شود و در این راستا جزو شهرهای اول استان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش قوچ و میش ارمنی در منطقه حفاظت شده بیجار

پرورش قوچ و میش ارمنی در منطقه حفاظت شده بیجار