مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 23:502023-07-01سياسي

ساخت مسکن محرومان در اولویت مأموریت های بنیاد مسکن قرار دارد


نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: ساخت مسکن محرومین در اولویت مأموریت های بنیاد مسکن قرار دارد و امروز مصمم هستیم تا چهره فقر از روستاها زدوده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست که در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت ساری و جاری است.

وی گفت: نیاز است مردم از ظرفیت های حساب 100 آگاه شوند که در این راستا همراهی و همکاری رسانه ها و ائمه جمعه نقش مهمی ایفا می کند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر ادامه داد: خیرین در سراسر استان پای کار بیایند تا بتوان از طریق ظرفیت های حساب 100 امام (ره) و همچنین تسهیلات مسکن روستایی و تفاهمنامه های بنیاد مسکن با سازمان ها و نهادهای مختلف حمایتی و دولتی در جهت محرومیت زدایی از مناطق محروم و کم برخوردار گام های مؤثری برداشته شود.

وی گفت: مردمی سازی امورات و برنامه های کشور در تأسیس حساب 100 از سوی حضرت امام (ره) بیانگر این است که تمامی امور باید به دست مردم انجام شود و این همان حکمرانی مردمی است.

وی گفت: همچنین نشستی با معتمدین و متنفذان در بخش دلوار برگزار شد که مقرر شد معتمدین و مسئولان محلی در بخش دلوار محرومین و خیرین در روستاها را جهت معرفی به بنیاد مسکن استان شناسایی کنند تا بتوان از طریق ظرفیت های خیرین و حساب 100 امام (ره) راهگشای حل مشکل تأمین مسکن نیازمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مسکن محرومان در اولویت مأموریت های بنیاد مسکن قرار دارد

ساخت مسکن محرومان در اولویت مأموریت های بنیاد مسکن قرار دارد