مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-16ورزشي

رییس فدراسیون اسکیت: با وجود مشکل تجهیزات، به کسب مدال در هانگژو امیدواریم


رییس فدراسیون اسکیت با اشاره به اعزام رشته های فری استایل و سرعت به بازیهای آسیایی هانگژو چین، گفت: مشکل تجهیزات و زمین مناسب برای تمرین ورزشکاران اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو داریم اما در هر دو رشته وضعیت برای کسب مدال راضی کننده است.

- رییس فدراسیون اسکیت با اشاره به اعزام رشته های فری استایل و سرعت به بازیهای آسیایی هانگژو چین، گفت: مشکل تجهیزات و زمین مناسب برای تمرین ورزشکاران اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو داریم اما در هر دو رشته وضعیت برای کسب مدال راضی کننده است.

مجید هنرجو در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به قطعی شدن اعزام دو رشته اسکیت فری استایل و سرعت به بازیهای آسیایی هانگژو چین، اظهار کرد: پیش بینی ما اعزام 4 رشته اسکیت نمایشی، برد، فری استایل و سرعت به بازیهای آسیایی بود که با توجه به سیاست کمیته ملی المپیک مبنی بر اعزام مدال آوران به این بازیها تنها حضور دو رشته فری استایل و سرعت که ورزشکاران آن شانس زیادی برای کسب مدال دارند در بازی های آسیایی قطعی شد.

وی از اعزام 12 ورزشکار در رشته های فری استایل و سرعت به بازی های آسیایی هانگژو چین خبر داد و گفت: در سرعت 8 ورزشکار (4 دختر و 4 پسر) و در فری استایل 4 ورزشکار (2 دختر و 2 پسر) به هانگژو اعزام می شوند، سعی داریم با برگزاری اردوهای مختلف و اعزام به تورنمنت های برون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون اسکیت: با وجود مشکل تجهیزات، به کسب مدال در هانگژو امیدواریم

رییس فدراسیون اسکیت: با وجود مشکل تجهیزات، به کسب مدال در هانگژو امیدواریم