مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 14:402023-06-24حوادث

غرق شدن دختر 11ساله در رودخانه صحرارود رودان


مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودان گفت: یک دختر 11 ساله در ساعت 7:40 در رودخانه صحرا رود فاریاب رودان جان باخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین مکران، مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودان ظهر امروز اظهار کرد: درساعت 7 و 40دقیقه صبح خبری مبنی بر غرق شدگی در رودخانه صحرارود فاریاب رودان یک نفر به سامانه125 آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله آتش نشانان به همراه اعضای غریق نجات آتش نشانی رودان به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

به گفته وی، در این حادثه دختر 11ساله ای که از اهالی همان منطقه به همراه چند نفر از آشنایان خود جهت تفریح به رودخانه مراجعه می کنند که متاسفانه با نداشتن اطلاعات کافی از محل، دچار خفگی و غرق شدن می شود.

بعد از عملیات جستجو سرانجام با تلاش و همکاری اهالی محل، دختر غرق شده از آب به بیرون منتقل شد و عملیات CPR و احیا توسط عوامل اورژانس صورت گرفت که بی نتیجه بود.

وی شهروندان به ویژه جوانان خواست به منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار با توجه به قرارگیری در آستانه فصل تابستان از شنا در رودخانه ها بدون آشنایی با فنون آن و نداشتن اطلاعات خودداری کنند.

  وی از دهیاران و بخشداران منطقه نیز خواست تا با نصب تابلوهای ممنوعه در مکان های خطر آفرین شهروندان را آگاه سازند که شاهد حوادث این چنینی نباش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرق شدن دختر 11ساله در رودخانه صحرارود رودان

غرق شدن دختر 11ساله در رودخانه صحرارود رودان