مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 12:282023-07-15دانش

باند جعل مدارک دانشگاه آزاد اسلامی شناسایی شد


دانشگاه آزاد اسلامی از شناسایی یک باند جعل مدارک دانشگاهی خبر داد و اعلام کرد: اقدامات لازم جهت دستگیری عوامل، مباشرین و معاونین در جرم جعل مدارک مذکور انجام شده است.

- دانشگاه آزاد اسلامی از شناسایی یک باند جعل مدارک دانشگاهی خبر داد و اعلام کرد: اقدامات لازم جهت دستگیری عوامل، مباشرین و معاونین در جرم جعل مدارک مذکور انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی ثبت شکایت دانشگاه آزاد اسلامی در مرجع قضایی و با پیگیری های مرکز امور حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی و تلاش پلیس فتا، باند جعل مدارک دانشگاهی، شناسایی و اقدامات لازم جهت دستگیری عوامل، مباشرین و معاونین در جرم جعل مدارک مذکور انجام شد که توفیقات چشمگیری در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل این باند حاصل شد.

باند موردنظر با تبلیغات گسترده در فضای مجازی و در پیام رسان های خارجی و بهره گیری از ساده لوحی برخی سلبریتی ها و اشخاص مشهور در تبلیغ اقدامات مجرمانه خود، برخی از افراد را به طمع اخذ مدرک تحصیلی، فریفته و مبالغ هنگفتی از ایشان کلاهبرداری کرده بودند.

در همین خصوص بسیاری از اشخاصی که دانسته یا ندانسته با باند مذکور همکاری و یا برای ایشان تبلیغ کرده بودند، شناسایی و با اقدامات تخصصی پلیس فتا بسیاری از عوامل این باند شناسایی و دستگیر شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند جعل مدارک دانشگاه آزاد اسلامی شناسایی شد

باند جعل مدارک دانشگاه آزاد اسلامی شناسایی شد