مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 21:102023-06-26سياسي

سردار سلیمانی: گفتمان انقلاب اسلامی در سطح دنیا فراگیر می شود


رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اهمیت گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت و ترویج این فرهنگ در جهان اسلام، گفت: گفتمان انقلاب اسلامی در سطح دنیا فراگیر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سردار غلامرضا سلیمانی، رییس بسیج مستضعفین کشور، عصر روز دوشنبه در آیین بهره برداری از سه پروژه عمرانی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: اهداف انقلاب اسلامی فراتر از تصور و برنامه ریزی در سطح جهان به ویژه جهان اسلام تحقق یافته و این موضوع یک ادعا و تحلیل نیست بلکه یک واقعیت مشهود و غیرقابل کتمان است.

وی به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال گذشته و قبل از 13 آبان اشاره کرد که فرمودند که قدرت از غرب عالم در حال انتقال به شرق عالم با محوریت آسیا است و ببینید جایگاه کشور و ملت بزرگ ایران در این نقل و انتقال قدرت در سطح جهان چگونه است .

وی گفت: اگر ما این مساله که قدرت در حال انتقال از غرب به شرق عالم است مورد مداقه قرار دهیم و به کسانی که مدعی قدرت در آینده آسیا و نظم نوین جهانی هستند نگاه کنیم به این حقیقت خواهیم رسید که قدرت آینده با محوریت ملت ایران تحقق پیدا خواهد کرد یعنی قدرتی که از غرب به شرق عامل در حال انتقال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی: گفتمان انقلاب اسلامی در سطح دنیا فراگیر می شود

سردار سلیمانی: گفتمان انقلاب اسلامی در سطح دنیا فراگیر می شود