مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 16:452023-06-27فناوري

پایگاه داده ابری و دیتاسنتر ابری به سبد محصولات افرانت اضافه شد


پایگاه داده ابری (DBaaS) و دیتاسنتر ابری VDC افرانت در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ، الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک تهران 1402 رونمایی شد.

- پایگاه داده ابری (DBaaS) و دیتاسنتر ابری VDC افرانت در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ، الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک تهران 1402 رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، پایگاه داده ابری یا همان دیتابیس ابری افرانت یک مدل رایانش ابری است که در آن رائه دهنده خدمات ابری, پایگاه داده را برای کاربر بر روی بسترکلاود میزبانی و مدیریت می کند.

در DBaaS کاربران می توانند بدون نیاز به مالکیت، نصب و یا مدیریت زیرساخت ها و نرم افزارهای زیربنایی, به یک پایگاه داده کاملاً کاربردی دسترسی داشته باشند و از آن در توسعه محصولات نرم افزاری مورد نیاز استفاده کنند.

بنابراین گزارش، در این تکنولوژی، راه اندازی پایگاه داده، پیکربندی، امنیت، پشتیبان گیری و بازیابی، به روز رسانی نرم افزار و مقیاس بندی در شرکت افرانت صورت گرفته و این امکان را به کاربر می دهد تا تنها برروی مدیریت داده ها و وظایف توسعه برنامه تمرکز کند.

در حقیقت این سرویس یک راه حل پایگاه داده منعطف و بر اساس تقاضا را در اختیار کاربران قرار می دهد که می توانند به راحتی بر اساس نیازهای عمومی و حتی نیازهای خاص آنها س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه داده ابری و دیتاسنتر ابری به سبد محصولات افرانت اضافه شد

پایگاه داده ابری و دیتاسنتر ابری به سبد محصولات افرانت اضافه شد