مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 17:152023-07-06سياسي

تبیین واقعه غدیر از راه های مبارزه با جنگ شناختی دشمن است


فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره با اهمیت تشریح پیام واقعه غدیر گفت: تبیین، شناخت و رساندن درست پیام واقعه غدیر یکی از راه های مقابله با هجمه ها و جنگ شناختی دشمنان اسلام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو با همکاری و همدلی فرماندهان و مسئولان این نیرو، گام های مؤثری در راستای اشاعه و معرفی فرهنگ علوی و الگو قرار دادن امیر مؤمنان برداشته و در همین راستا در تلاشیم با به کارگیری و اجرای انواع برنامه ها در حوزه های مختلف فرهنگی، رفاهی و معیشتی برای خانواده ها، کارکنان و سربازان در این حوزه نیز جزو اولین ها باشیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش عنوان کرد: دشمنان نظام ایران اسلامی در تلاش هستند با انواع هجمه ها و برنامه های ضددینی و ایرانی و اسلامی مردم را به نظام بدبین کنند ولی مردم عزیز ایران بارها نشان داده اند که با عقیده محکم در برابر هر گونه تهاجمی همچون سدی ایستاده اند و از ولایت، انقلاب و مملکت حمایت کرده اند.

امیر واحدی با بیان اینکه عید غدیر از مقاطع حساس، مهم و تعیین کننده در تاریخ اسلام بوده تاکید کرد: این رویداد تاریخی یکی از بزرگترین وقایع تاریخ جهان و اسلام است، که مسیر خوشبختی و سعادت انسان ها را تعیین و راه درست را از بیراهه جدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین واقعه غدیر از راه های مبارزه با جنگ شناختی دشمن است

تبیین واقعه غدیر از راه های مبارزه با جنگ شناختی دشمن است