مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-08سياسي

صنایع تبدیلی کشاورزی ظرفیتی مغفول مانده در سنقروکلیایی


نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی از صنایع تبدیلی در حوزه کشاورزی به عنوان ظرفیتی مغفول مانده در سنقروکلیایی یاد کرد که می تواند نسبت به برندسازی محصولات کمک کند.

- حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر مصرف انرژی و لزوم توجه به این امر، اظهار کرد: با توجه به مصرف بالای انرژی و برق در کشور به ویژه در بخش صنعت نیازمند توجه و ارائه راه حل برای آن خواهیم بود.

وی افزود: در بخش صنعتی شهرستان سنقروکلیایی با مشکلاتی رو به رو بودیم که برای رفع آن اقدام به اندازی 2 پست برق در این شهرستان شد که هم اکنون در مرحله راه اندازی است و پیشرفت فیزیکی یکی از این پست ها به 90 درصد رسیده است.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی همچنین به مسئله اشتغال در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه اشتغال یکی از مهمترین مسائل استان محسوب می شود اگرچه نمایندگان مجلس در ایجاد اشتغال نقشی ندارند اما برای رفع این معضل باید کارهای برزمین مانده مورد پیگیری قرار گیرد.

حجت الاسلام حسینی کیا ادامه داد: علاوه بر اشتغال در حوزه صنعت شهرستان سنقروکلیایی در حوزه کشاورزی نیز پتانسیل های بالایی داشته که باید در این زمینه مورد استفاده قرار گیرد و صنایع تبدیل یکی از شاخه های مهم این حوزه برای ایجاد فضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع تبدیلی کشاورزی ظرفیتی مغفول مانده در سنقروکلیایی

صنایع تبدیلی کشاورزی ظرفیتی مغفول مانده در سنقروکلیایی