مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 08:452023-07-20اقتصادي

احداث 128 واحد مسکن روستایی با تسهیلات ارزان قیمت در بندرانزلی


رییس بنیاد مسکن بندرانزلی با اشاره به احداث 128 واحد مسکن روستایی با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت، گفت: 12 فقره از تسهیلات احداث واحد مسکونی به اقشار کم درآمد جامعه نیز در قالب تفاهم نامه دوجانبه با بنیاد مستضعفان اعطا شد.

- ایسنا/گیلان رییس بنیاد مسکن بندرانزلی با اشاره به احداث 128 واحد مسکن روستایی با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت، گفت: 12 فقره از تسهیلات احداث واحد مسکونی به اقشار کم درآمد جامعه نیز در قالب تفاهم نامه دوجانبه با بنیاد مستضعفان اعطا شد.

رضا بلندپایه در گفت وگو با ایسنا از بازنگری طرح هادی 12 روستای شهرستان بندرانزلی طی یک سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: طرح هادی نقشه راه روستا برای آبادانی و توسعه این مناطق است که از طریق مشاوران بنیاد مسکن با نظارت و تشریک مساعی کارشناسان همه دستگاه های ذی ربط تهیه و تنظیم شده تا ضمن ترسیم افق حداقل 10ساله روستا توسعه همه جانبه را در همه ابعاد فراهم آورد.

وی از صدور 141 جلد سند مالکیت روستایی با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان و کسب رتبه اول در بین 17 شهرستان طی سال گذشته خبر داد و گفت: از اهداف صدور سند مالکیت، تثبیت املاک روستاوندان، کاهش دعاوی مالکیتی، بهره مندی اسناد به عنوان تضامین و وثیقه مورد قبول و نهایتا ماندگاری روستاییان و جلوگیری از مهاجرت به شهرهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 128 واحد مسکن روستایی با تسهیلات ارزان قیمت در بندرانزلی

احداث 128 واحد مسکن روستایی با تسهیلات ارزان قیمت در بندرانزلی