مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 13:052023-07-02سياسي

از وضعیت برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها راضی نیستم


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه از وضعیت برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها راضی نیستم، گفت: معاونت های فرهنگی دانشگاه ها باید به طور جدی این کرسی ها را در دانشگاه ها راه اندازی کنند تا دانشجویان و اساتید با رعایت اخلاق بنشینند و با .

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه از وضعیت برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها راضی نیستم، گفت: معاونت های فرهنگی دانشگاه ها باید به طور جدی این کرسی ها را در دانشگاه ها راه اندازی کنند تا دانشجویان و اساتید با رعایت اخلاق بنشینند و با یکدیگر به گفتگو بپردازند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام خسروپناه در پنجمین اجلاس ملی کرسی های نطریه پردازی، نقد و مناطره و اجلاس ملی سرآمدان آموزشی که در دانشگاه شهید بهشتی برگزارشد، وظیفه علم را جهاد و مبارزه توصیف کرد و گفت: اگر امروز توفیق پیدا میکنیم و نظریه پردازی صورت می گیرد مدیون خون شهدایی هستیم که از جانشان گذشته و در دفاع از کشور جنگیدند.

وی در ادامه تصریح کرد: دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی باید بیش از گذشته به کرسی های آزاد اندیشی بپردازد و به آزاد اندیشی اهتمام بورزد.

در واقع ماموریت راه اندازی کرسی های آزاد اندیشی با شورای اسلامی شدن دانشگاه ها است و باید این شورا کرسی های راه اندازی کرسی های آزاد اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از وضعیت برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها راضی نیستم

از وضعیت برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها راضی نیستم