مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-03سياسي

رییسی در نشست سران سازمان همکاری شانگهای سخنرانی می کند


رییس جمهور اسلامی ایران فردا 13 تیرماه به عنوان عضو اصلی سازمان همکاری شانگهای، در بیست و سومین اجلاس سران این سازمان که به شکل ویدئوکنفرانس در دهلی نو برگزار می شود، - رییس جمهور اسلامی ایران فردا 13 تیرماه به عنوان عضو اصلی سازمان همکاری شانگهای، در بیست و سومین اجلاس سران این سازمان که به شکل ویدئوکنفرانس در دهلی نو برگزار می شود، سخنرانی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی، به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران، برای اولین بار به عنوان عضو اصلی سازمان همکاری شانگهای، در بیست و سومین نشست سران این سازمان که صبح سه شنبه به شکل ویدئوکنفرانس در دهلی نو هند برگزار خواهد شد، به تشریح دیدگاه ها و مواضع کشورمان می پردازد.

جمهوری اسلامی ایران از سال 2005 عضو ناظر سازمان همکاری شانگهای بود و درخواست کشورمان برای عضویت رسمی و کامل در این سازمان نیز پس از 16 سال، در اولین حضور دکتر رییسی به عنوان رییس جمهوری اسلامی ایران، در بیست و یکمین نشست سران شانگهای در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان، در شهریور 1400 به تایید هشت عضو دیگر سازمان رسید و ایران نهمین عضو این سازمان مهم منطقه ای شد.

فرآیند فنی و انجام تعهدات رویه ای تبدیل عضویت جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از اعضای اصلی نیز در بیست و دومین نشست سران سازمان همکاری شانگهای در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی در نشست سران سازمان همکاری شانگهای سخنرانی می کند

رییسی در نشست سران سازمان همکاری شانگهای سخنرانی می کند