مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 16:102023-07-13سياسي

ماه مبارک محرم شور دوباره ای به جان ها می اندازد


فرارسیدن ماه محرم شور دوباره ای در جان ها می افتد و خیمه معرفت انسان سازی امام حسین (ع) برپا می شود، هرساله این خیمه که بر پا می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در دوازدهمین همایش سالانه هیات های استان البرز که روز پنجشنبه برگزار شد، ضمن تبریک ایام پر و برکت ماه ذی الحجه، گفت: حضرت آقا کلیات مباحث به هیات ها را فرموده اند که باید به آن توجه کرد و آن را عملیاتی نمود.

وی در ادامه افزود: در مقام عمل کوتاهی می کنیم وگرنه در محتوی چیزی کم نیست.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه با فرارسیدن ماه محرم شور دوباره ای در جان ها می افتد و خیمه معرفت انسان سازی امام حسین (ع) برپا می شود، عنوان کرد: هرساله این خیمه که بر پا می شود، انسان سازی نیز آغاز می شود؛ نهضت امام حسین با ساخته شدن همین انسان ها مانا و ماندگار شده است.

وی با بیان اینکه کربلا از یک منظر یعنی مبارزه با ظلم و ستم، حق محوری، ایثار، دفاع از دین و مردم و ارزش ها، گفت: از منظر دیگر این است که 14 قرن از این واقعه گذشته ولی هنوز انسان ها در تشعشعات حسینی (ع) و کربلا هدایت می شوند و برمی گردند.

حسینی همدانی اضافه کرد: در کربلا فقط چهره حر را می بینیم اما در طول تاریخ، واقعه کربلا انسان های فراوانی را متحول و مسلمان کرده؛ سوالی پیش می آید که چرا دوست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماه مبارک محرم شور دوباره ای به جان ها می اندازد

ماه مبارک محرم شور دوباره ای به جان ها می اندازد