مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-19بين الملل

افسران ذخیره نیروی هوایی رژیم صهیونیستی: اتاق فرماندهی عملیات خالی خواهد بود


اخیرا 50 افسر ذخیره در نیروی هوایی رژیم صهیونیستی طی گفت وگو با فرمانده نیروی هوایی هشدار دادند که اتاق فرماندهی عملیات تهاجمی در نیروی هوایی ممکن است در اعتراض به طرح «اصلاح قضایی» برای تضعیف دستگاه قضا به دلیل امتناع خلبانان ذخیره از خدمت در ارتش خالی شود.

- افسران ذخیره نیروی هوایی رژیم صهیونیستی: اتاق فرماندهی عملیات خالی خواهد بود اخیرا 50 افسر ذخیره در نیروی هوایی رژیم صهیونیستی طی گفت وگو با فرمانده نیروی هوایی هشدار دادند که اتاق فرماندهی عملیات تهاجمی در نیروی هوایی ممکن است در اعتراض به طرح اصلاح قضایی برای تضعیف دستگاه قضا به دلیل امتناع خلبانان ذخیره از خدمت در ارتش خالی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه معاریو نوشت، این گفت وگو پیش از امضای طومار روز گذشته 161 خلبان ذخیره مبنی بر تعلیق فوری خدمت سربازی خود در اعتراض به طرح قضایی بود.

یکی از افسرانی که این طومار را امضا کرده است، امروز چهارشنبه به رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گفت: اینکه توانایی های نیروی هوایی به خطر بیفتد، اجتناب ناپذیر است.

اگر جنگ پس از چند ماه شروع شود، من شرکت نخواهم کرد.

نمی توانم بیام تواناییم رو از دست می دهم.

متان کهانا، عضو کنست، از حزب اردوگاه ملی، افسر سابق نیروی هوایی نیز توضیح داد که خلبانی که خدمت خود را در نیروهای ذخیره متوقف کند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افسران ذخیره نیروی هوایی رژیم صهیونیستی: اتاق فرماندهی عملیات خالی خواهد بود

افسران ذخیره نیروی هوایی رژیم صهیونیستی: اتاق فرماندهی عملیات خالی خواهد بود