مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 07:402023-07-15اقتصادي

پیشرفت فیزیکی 80 درصدی مجموعه ائل داغی زنجان


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با اعلام اینکه مجموعه ائل داغی گاوازنگ زنجان 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: متولی این مجموعه اداره کل راه وشهرسازی بوده ولی قسمت های خارج از حرایم برعهده منابع طبیعی است.

- ایسنا/زنجان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با اعلام اینکه مجموعه ائل داغی گاوازنگ زنجان 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: متولی این مجموعه اداره کل راه وشهرسازی بوده ولی قسمت های خارج از حرایم برعهده منابع طبیعی است.

محمد شعاعی شامگاه دیروز (23 تیرماه) در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: در مجموعه باغ ایرانی 80 قطعه زمین به صورت معوض واگذار شده، 60 قطعه به صورت واگذاری به فروش رفته و 11 قطعه دیگر موجود است.

وی تصریح کرد: پیگیر اخذ مجوز از شورای عالی شهرسازی و معماری کشور هستیم تا مشکل احداث واحدهای مسکونی در مجموعه باغ ایرانی برطرف شود و جابه جایی سکونت گاه های غیررسمی نیز سرعت گیرد.

این مسئول با تاکید بر ایجاد فضاهای جدید شهری، گفت: تلاش ها در این راستاست تا پروژه هایی که از قبل تعریف شده به سرانجام برسد و همه توان استان در این کار صرف خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در صورتی که وظایف و اختیارات و حریم موجود در این مجموعه مشخص شود شهرداری آمادگی دارد به صورت فاز به فاز این مجموعه را تحویل گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 80 درصدی مجموعه ائل داغی زنجان

پیشرفت فیزیکی 80 درصدی مجموعه ائل داغی زنجان