مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 11:452023-06-26سياسي

باید سرریز توانمندی های دفاعی به عرصه های غیر نظامی وارد شود


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت:ما باید به سمتی برویم که سرریز توانمندی های دفاعی به عرصه های غیر نظامی وارد شود و همکاری با وزارت علوم به این حوزه کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر محمد رضا قرایی آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نشست راهبردی وزارت دفاع که صبح امروز در دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار شد با تسلیت ایام شهادت امام محمد باقر علیه السلام طی سخنانی اظهار داشت: وزارت دفاع وظیفه پشتیبانی تجهیزاتی از نیروهای مسلح را برعهده دارد که در این راستا با تعامل با مراکز علمی، تحقیقاتی و دانشگاهی این مسئولیت را پیگیری می کند.

وی ادامه داد: وزارت دفاع نقش مؤثری را در بازدارندگی کشور بر عهده دارد که این موفقیت نتیجه تلاش همه کارکنان در بخش صنعت دفاعی کشور است.

وزیر دفاع گفت: توطئه ها و دشمنی دشمنان در عرصه های مختلف برای توقف حرکت انقلاب اسلامی بود اما جمهوری اسلامی ایران سربلند از همه این حوادث و توطئه بیرون آماد و موجب سردرگمی دشمنان شده است.

امیر آشتیانی تصریح کرد: پیشرفت های کشور در سایه تحریم ها و فشارهای دشمن موجب شگفتی دوست و دشمن شده است و در سفرهای که ما می رویم با این سوال روبرو هستیم که جمهوری اسلامی ایران چگونه از این همه توطئه و تحریم سربلند بیرون آماده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید سرریز توانمندی های دفاعی به عرصه های غیر نظامی وارد شود

باید سرریز توانمندی های دفاعی به عرصه های غیر نظامی وارد شود