مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-02پزشكي

تجهیز بیمارستان ولی عصر(عج) انار به دستگاه رادیولوژی CARM


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار گفت: دستگاه رادیولوژی CARM در اتاق عمل بیمارستان ولی عصر(عج) انار راه اندازی خواهد شد.

- ایسنا/کرمان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار گفت: دستگاه رادیولوژی CARM در اتاق عمل بیمارستان ولی عصر(عج) انار راه اندازی خواهد شد.

دکتر ساناز عبداللهی امروز 11 تیرماه در این رابطه اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده، دستگاه CARM به منظور ارائه خدمات شایسته به مراجعه کنندگان اتاق عمل بیمارستان ولی عصر انار از محل اعتبارات هیات امنای وزارتخانه خریداری، نصب و به زودی راه اندازی می شود.

وی بیان کرد: دستگاه CARM یکی از ضروری ترین دستگاه های ویژه عمل های جراحی حساس مانند مغز و اعصاب، ارتوپدی، ارولوژی(خدمت سنگ شکن کلیه)،آنژیوگرافی، پیس میکر (باطری قلب) و خارج سازی جسم خارجی از بدن است که شرایط تصویربرداری را برای پزشک هنگام جراحی فراهم می کند.

عبداللهی اضافه کرد: مردم شهرستان انار با جمعیت حدود 40 هزار نفر از امکانات و تجهیزات بسیار خوب و مناسبی برخوردار هستند و تمام تلاشمان را کردیم که تجهیزات درمانی شهرستان تکمیل شود و همشهریان کمترین تردد را در جاده ها برای دریافت خدمات درمانی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز بیمارستان ولی عصر(عج) انار به دستگاه رادیولوژی CARM

تجهیز بیمارستان ولی عصر(عج) انار به دستگاه رادیولوژی CARM