مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 17:452023-07-02ورزشي

تأسیس دفتر پژوهشی پیشگیری از مصرف موادمخدر در جوانان در دانشگاه علامه طباطبایی


دفتر پژوهشی پیشگیری از مصرف موادمخدر در جوانان با هدف نوآوری، کارآفرینی و ایده پردازی در امر مبارزه با موادمخدر در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه علامه طباطبایی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس،دفتر پژوهشی پیشگیری از مصرف موادمخدر در جوانان با هدف نوآوری، کارآفرینی و ایده پردازی در امر مبارزه با موادمخدر در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه علامه طباطبایی افتتاح شد.

علیرضا کاظمی، قائم مقام دبیرکل ستاد صبح امروز در نشست افتتاحیه این دفتر که با همکاری مشترک ستاد مبارزه با موادمخدر و دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، با اشاره به آمارهای جهانی در حوزه موادمخدر گفت: چهار بحران کلان در سطح دنیا اعم از محیط زیست، سلاح کشتار جمعی، فقر و شکاف طبقاتی و موادمخدر جان بشریت را تهدید می کنند.

وی با تاکید بر اینکه مواد مخدر، هم در بعد قاچاق و هم در بعد مصرف، تهدید کننده است.

ادامه داد: در بعد قاچاق، موادمخدر پر سودترین مافیای اقتصادی در سطح دنیا است و با سود خالص 400 تا 500 میلیارد دلار بعد از سلاح، رتبه دوم تجارت پر سود دنیا را دارد و علی رغم همه ریسک هایی که در این تجارت وجود دارد، سوداگران مرگ هرگز دست از قاچاق برنمی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأسیس دفتر پژوهشی پیشگیری از مصرف موادمخدر در جوانان در دانشگاه علامه طباطبایی

تأسیس دفتر پژوهشی پیشگیری از مصرف موادمخدر در جوانان در دانشگاه علامه طباطبایی