مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 08:302023-07-13اجتماعي

مه آلودگی در ارتفاعات شمالی البرز


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از مه آلودگی ارتفاعات شمالی البرز و احتمال گرمازدگی در کوه های نیمه جنوبی و مناطق مرکزی کشور در روزهای پایانی هفته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت جوی ارتفاعات طی روزهای پایانی هفته اظهار کرد: طی روزهای پنجشنبه و جمعه ( 22 و 23 تیرماه) در اکثر مناطق کشور استقرار جوی غالبا پایدار، وزش باد گاهی شدید به عنوان مهمترین پدیده جوی در قله ها و خط الرأس های مرتفع، ابرناکی، مه آلودگی و بارش در مناطق کوهستانی پهنه البرز به ویژه دامنه های مشرف به دامنه شمالی البرز طی پنجشنبه و بارش پراکنده برای جمعه پیش بینی می شود.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: گرمایش روزانه به ویژه برای ارتفاعات نیمه جنوبی و مناطق مرکزی کشور، احتمال گرمازدگی همراه با افزایش آسیب اشعه فرابنفش در ساعات میانی روز مورد انتظار است.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی ارتفاعات استان تهران نیز تصریح کرد: برای ارتفاعات تهران آسمان صاف، گاهی رشد ابر و وزش باد به ویژه برای ساعات ظهر تا غروب و در بالاتر از 3000 متر گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مه آلودگی در ارتفاعات شمالی البرز

مه آلودگی در ارتفاعات شمالی البرز