مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 08:362023-07-11اجتماعي

زائران عتبات عالیات برای گذرنامه از حالا اقدام کنند


رییس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: زائران عتبات عالیات که تاکنون اقدام به دریافت یا تمدید گذرنامه خود نکرده اند، - نعمت اله طاهرپور رییس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به خیل مشتاقان سفر به عتبات عالیات از استان اصفهان به ویژه در ایام محرم و صفر و اربعین حسینی، اظهار داشت: شهروندانی که قصد سفر در این ایام را دارند حتماً نسبت به مشخص کردن وضعیت گذرنامه خود اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه در زمان سفر گذرنامه باید بالای 6 ماه اعتبار داشته باشد، افراد متقاضی حتما به زمان سفر خود توجه داشته باشند چنانچه می دانند در مدت سفر از این اعتبار کم خواهد شد حتماً از هم اکنون اقدامات لازم را انجام دهند.

طاهرپور گفت: افرادی هم که گذرنامه آن ها اعتبار دارد از وجود و عدم فقدان گذرنامه و سلامت فیزیکی آن اطمینان حاصل کرده چراکه گذرنامه هایی که مخدوش باشند قابلیت بهره برداری نداشته و باید نسبت به تعویض آن ها اقدام شود.

رییس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به تجربیات سال های گذشته که شاهد آن بوده ایم بعضاً متقاضیان با رعایت نکردن نکات اعلام شده باعث تراکم زیاد در مراکز صدور گذرنامه می شوند برای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران عتبات عالیات برای گذرنامه از حالا اقدام کنند

زائران عتبات عالیات برای گذرنامه از حالا اقدام کنند