مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 08:502023-06-28سياسي

امید زدایی از نسل جوان از اهداف دشمن است


معاون و سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امید زدایی از نسل جوان را از اهداف دشمن برشمرد و گفت: دشمن با ترویج بی اخلاقی ها در جامعه به دنبال خدشه وارد کردن به بنیان اسلام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار رضا طلایی نیک شامگاه سه شنبه در آیین یادواره شهدای هفتم تیر در مصلای سنجان اظهار داشت: پایه های پیروزی، موفقیت و رستگاری نظام اسلامی و خلق دستاوردهای عظیم در بخش های مختلف نخست ایمان به خدا است چراکه ایمان ما را در مسیر حق قرار می دهد.

معاون و سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: ایمان باید در عمل وجهه پیدا کند و روحیه جهادی سبب متبلور شدن فرهنگ بسیجی و صیانت از نظام ولایی شده است.

وی ولایتمداری و ولایت پذیری را اساس پیروزی های ملت بزرگ ایران علیرغم توطئه های دشمن، عنوان کرد و افزود: اکنون دشمن مقابله با اصل اسلام و تضعیف دولت و نظام و حمله به خیمه گاه ولایت را هدفگذاری کرده است.

دشمن به دنبال شکل نگرفتن پشتوانه مردمی انقلاب بود طلایی نیک ادامه داد: همراهی مردم با ولی فقیه همواره موجب تقویت نظام بوده اما دشمن در تلاش است که نظام مردم پایه شکل نگیرد و پشتوانه مردمی انقلاب، ثبت نشود همچنین جمهوریت و اسلامیت پیوند نخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید زدایی از نسل جوان از اهداف دشمن است

امید زدایی از نسل جوان از اهداف دشمن است