مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-21سياسي

فارس، چهارمین استان کشور در تعداد جانبازان شیمیایی است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: فارس در دوران دفاع مقدس با تقدیم4 هزار و 500 جانباز شیمیایی، چهارمین استان کشور از لحاظ تعداد جانبازان شیمیایی است.

- ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: فارس در دوران دفاع مقدس با تقدیم4 هزار و 500 جانباز شیمیایی، چهارمین استان کشور از لحاظ تعداد جانبازان شیمیایی است.

ابراهیم بیانی در حاشیه اردوی فرهنگی و تفریحی جانبازان شیمیایی فارس در شهرستان سپیدان، بیان کرد: استان فارس در دوران دفاع مقدس بیش از 42 هزار جانباز معزز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد که 4 هزار و 500 نفر از این عزیزان را جانبازان شیمیایی شامل می شوند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید فارس، او افزود: از میان جانبازان شیمیایی استان، 71 نفر جانباز 70 درصد و 105 نفر نیز جانباز 50 تا 69 درصد هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با بیان اینکه جانبازان شیمیایی یکی از مظلوم ترین جانبازان هستند، افزود: جانبازان گرانقدر با تقدیم سلامتی خود از کشور و انقلاب اسلامی دفاع کردند و حق بزرگی بر گردن همه ما دارند.

بیانی خاطرنشان کرد: در دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، ضمن تقدیر و تشکر از مقام صبر و استقامت خانواده های معزز آن بزرگواران، از حضور ایثارگران عزیز کسب فیض می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس، چهارمین استان کشور در تعداد جانبازان شیمیایی است

فارس، چهارمین استان کشور در تعداد جانبازان شیمیایی است