مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-03سياسي

اجرای 160 عنوان برنامه ویژه عید غدیر در شهرستان آران و بیدگل


فرماندار آران و بیدگل از اجرای 160 عنوان برنامه ویژه عید غدیر در شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

- علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن عید سعید غدیر خم اظهار داشت: رویکرد برنامه های غدیر علنی و آشکار برگزار کردن شادیانه ها در جامعه و کشاندن این سنت پاسداشت غدیر به سطح جامعه است.

وی با بیان اینکه رسالت اصلی ما تبیین این عید بزرگ مسلمین است، ابراز داشت: بیش از 160 عنوان برنامه همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم در شهرستان آران و بیدگل اجرا می شود.

فرماندار آران و بیدگل تصریح کرد: کاروان های شادی، مسابقات فرهنگی، ایستگاه های صلواتی و فرهنگی، همایش و شادیانه، اطعام غدیر، شب شعر و غیره از مهم ترین برنامه های ویژه دهه ولایت و عید غدیر است.

وی همچنین از برپایی جشن بزرگ عید غدیر در شهرستان آران و بیدگل خبر داد و گفت: این جشن در دو مسیر مجزا با حضور پرشور و گسترده مردم این شهر برگزار می شود.

رضایی با اشاره به مسیر اول برگزاری این مراسم گفت: سرآغاز این مسیر از میدان امام حسن مجتبی (ع) آران و بیدگل آغاز و به طرف حرم محمد هلال ابن علی علیه السلام ختم می شود.

وی همچنین با اشاره به مسیر دوم این برنامه افزود: امامزاده باب المراد علیه السلام آران و بیدگل نقطه شروع مسیر دوم این برنامه است و امامزاده هاشم ابن علی علیه السل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 160 عنوان برنامه ویژه عید غدیر در شهرستان آران و بیدگل

اجرای 160 عنوان برنامه ویژه عید غدیر در شهرستان آران و بیدگل