مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 21:302023-07-06اقتصادي

اختصاص 11 هزار میلیارد تومان برای تجهیز درمانگاه ها


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: امسال 11 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای استان های کم برخوردار با هدف تجهیز امکانات، منابع اختصاص یافته است.

- میرهاشم موسوی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی 50 درصد جمعیت کشور را تحت پوشش خدمات خود قرار داده و سعی ما بر این است تا کیفیت خدمات را روز به روز ارتقا دهیم.

وی تصریح کرد: در دولت سیزدهم با تاکید رییس جمهور تلاش بر توسعه خدمات بخش بیمه ای، درمانی و حوزه اقتصادی تأمین اجتماعی است تا زمینه خدمت رسانی بیشتر به جامعه هدف فراهم آید.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حوزه ارزش افزوده دارایی های تأمین اجتماعی با هدف ارائه خدمات مطلوب تر به بیمه شدگان برنامه ریزی های خوبی آغاز شده و انتظار می رود این طرح های اقتصاد کلان به نتیجه رسیده و از ثمرات آن بیمه شدگان و بازنشستگان بهره مند شوند.

موسوی افزود: در استان اردبیل نیز 700 هزار نفر از جمعیت این استان تحت پوشش خدمات بیمه ای تأمین اجتماعی هستند که در حوزه های بیمه ای و درمانی خدمات دریافت می کنند که عمده این خدمات نیز رایگان است.

وی ضرورت توسعه ساختمان ها و تجهیزات و امکانات را یادآور شد و خاطرنشان کرد: یک هزار و 500 متر مربع در یک سال گذشته تلاش کرده ایم تا ساختمان تأمین اجتماعی اردبیل را به مساحت یک هزار و 500


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 11 هزار میلیارد تومان برای تجهیز درمانگاه ها

اختصاص 11 هزار میلیارد تومان برای تجهیز درمانگاه ها