مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 09:252023-06-30اقتصادي

دسته و پنجه نرم کردن مردم قلعه محمد علی با بی آبی و افت فشار آب+ فیلم


معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا گفت: قلعه محمد علی از قبل چاه و مخزن دارد، برای رفع کمبود آب قرار بود خط انتقال آب ایجاد شود که با تنش های اجتماعی که در میان دو روستای ارودان و مُهر رخ داد کار متوقف شد و همکاران ما با همان آبی که قلعه محمد علی داشت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز ، نبود و کمبود آب در برخی مناطق استان فارس باعث ایجاد مشکلاتی برای شهروندان برخی مناطق فارس شده است یکی از این مناطق که با کمبود و نبود آب دسته پنجه نرم می کنند مردم قلعه محمد علی ، روستای مُهر است.

شهروند خبرنگاران خبرگزاری فارس طی درخواست های مکرر عنوان کردند: این روستا با بحران کمبود و نبود آب رو به رو است و به ما قول اجرای خط انتقال آب به این روستا را دادند اما پس از گذشت مدتی این پروژه در نیمه راه رها شد و لوله ها را جمع کردند و بردند.

شهروند خبرنگاران و مردم پیگیری این سوژه را به خبرگزاری فارس سپردند.

خبرنگار خبرگزاری فارس علت این اتفاقات و مشکلات را از شرکت آبفای استان فارس جویا شد و وحید حق شناس معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان فارس در گفتگو با خبرگزاری فارس عنوان کرد: در آن منطقه یک خط انتقال آب باید اجرا می شد که همزمان با اجرای خط انتقال در آن منطقه یک تنش اجتماعی ایجاد شد جمعی از اهالی آن منطقه که لوله انتقال آب باید از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسته و پنجه نرم کردن مردم قلعه محمد علی با بی آبی و افت فشار آب+ فیلم

دسته و پنجه نرم کردن مردم قلعه محمد علی با بی آبی و افت فشار آب+ فیلم