مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 09:152023-06-24سياسي

ربات های هوشمند گزارش های فساد پیگیری می کنند


مدیرکل فناوری و تحلیل اطلاعات سازمان بازرسی کل کشور از راه اندازی ربات هاتف خبر داد گفت: این ربات ضمن صحبت با مردم و دریافت و ثبت شکایت آنها، - مدیرکل فناوری و تحلیل اطلاعات سازمان بازرسی کل کشور از راه اندازی ربات هاتف خبر داد گفت: این ربات ضمن صحبت با مردم و دریافت و ثبت شکایت آنها، با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی پردازش زبان طبیعی درخواستها را تبدیل به متن کرده و کد رهگیری برای فرد پیامک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، مهدی هدایت فر مدیرکل فناوری و تحلیل اطلاعات سازمان بازرسی کل کشور در گفت وگو با برنامه پویش رادیو فرهنگ، با اشاره به اصل 156 قانون اساسی، قوه قضاییه را به عنوان پشتیبان حقوق فردی، اجتماعی و مسئول تحقق بخشیدن به عدالت در جامعه دانست.

وی با تاکید بر اینکه تغییر نگرش قدیم به نگرش هوشمند و پاسخگو یکی از عناوین چرخش های تحول آفرین قوه قضاییه است، گفت: مطابق این رویکرد بخشی اعظم تکالیف مندرج در سند تحول قضایی، به بهره گیری از فناوری های جدید و هوشمند سازی اختصاص داده شده است.

هدایت فر با اشاره به فرآیند هوشمندسازی در سازمان بازرسی کل کشور گفت: این سازمان وظیفه نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین را بر عهده دارد لذا بر این اساس اقداماتی در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربات های هوشمند گزارش های فساد پیگیری می کنند

ربات های هوشمند گزارش های فساد پیگیری می کنند