مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 15:452023-07-01اجتماعي

بهره مندی 6000 زوج از کلاس های آموزشی حین ازدواج در یزد


مدیر گروه سلامت خانواده معاونت بهداشتی یزد گفت: در سال گذشته 6 هزار و 257 زوج یزدی در کلاس های آموزشی حین ازدواج شرکت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، دکتر فروزنده کلانتری ظهر امروز در جمع برخی خبرنگاران حوزه سلامت این استان حاضر شد و اظهار کرد: در استان یزد 11 مرکز مشاوره ازدواج در 11 شهرستان به منظور ارائه ی آموزش های لازم در حین ازدواج فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی در حوزه ازدواج، افزود: در سال گذشته، شش هزار و 257 زوج و در دوماهه  ابتدای امسال نیز یکهزار و 30 زوج در این کلاس ها شرکت کردند.

مدیرگروه سلامت خانواده معاونت بهداشتی علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: هر زوج زمانی که به دفاتر رسمی ازدواج مراجعه می کنند به مراکز بهداشتی دانشگاه معرفی می شوند تا هم آزمایش های پزشکی قبل ازدواج را انجام دهند و هم در کلاس های آموزشی شرکت کنند.

دکتر کلانتری تصریح کرد: آموزش های رایگان در چهار حیطه شامل سلامت جنسی، روانشناسی، اخلاق و احکام و حقوق توسط مشاوران و مربیان به زوجین ارائه می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در این کلاس ها بسته های آموزشی شامل چهار دفترچه در حوزه های خانواده، اخلاق و سبک زندگی، سلامت باروری و تحکیم روابط همسران، مشاوره و روانشناسی خانواده، حقوق و احکام خانواده به صورت رایگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 6000 زوج از کلاس های آموزشی حین ازدواج در یزد

بهره مندی 6000 زوج از کلاس های آموزشی حین ازدواج در یزد