مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-10اقتصادي

شالیکاری 5 هزار هکتاری در بندرانزلی/ هاشمی؛ رکورددار نشاء


مدیر جهاد کشاورزی بندرانزلی با بیان اینکه در حدود 5000 هکتار از اراضی شالیزاری شهرستان زیر کشت رفته است، گفت: هاشمی بیشترین میزان کشت را به خود اختصاص داده است.

- شالیکاری 5 هزار هکتاری در بندرانزلی/ هاشمی؛ رکورددار نشاء ایسنا/گیلان مدیر جهاد کشاورزی بندرانزلی با بیان اینکه در حدود 5000 هکتار از اراضی شالیزاری شهرستان زیر کشت رفته است، گفت: هاشمی بیشترین میزان کشت را به خود اختصاص داده است.

رضا نوربخش در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه امسال در حدود 5000 هکتار در اراضی شالیزاری شهرستان برنج کشت شده، اظهار کرد: نشاء برنج همانند سال های گذشته در اردیبهشت ماه انجام و سه ماه بعد از کشت برداشت می شود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به بارش های مناسب، تا به امروز مشکل کم آبی در سطح شهرستان وجود نداشت، افزود: امیدواریم تا پایان دوره کشت در این زمینه با مشکلی روبرو نشویم و کشاورزان در خصوص تامین آب مورد نیاز شالیزارها دغدغه نداشته باشند.

نوربخش درخصوص ارقام کشت شده برنج در شالیزارهای شهرستان بندرانزلی تصریح کرد: هاشمی بیشترین میزان کشت را به خود اختصاص می دهد و پس از آن ارقام پرمحصول دیگر از جمله خزر و شیرودی مورد توجه شالیکاران برای کشت قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شالیکاری 5 هزار هکتاری در بندرانزلی/ هاشمی؛ رکورددار نشاء

شالیکاری 5 هزار هکتاری در بندرانزلی/ هاشمی؛ رکورددار نشاء