مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-19فرهنگي

منتقدان ادبی مشهد به «پایگاه نقد شعر» پیوستند


مهدی آخرتی، محمدکاظم کاظمی و یوسف بینا که از منتقدان ادبی جلسات شعر مشهد هستند، به جمع منتقدان «پایگاه نقد شعر» اضافه شدند.

- ایسنا/خراسان رضوی مهدی آخرتی، محمدکاظم کاظمی و یوسف بینا که از منتقدان ادبی جلسات شعر مشهد هستند، به جمع منتقدان پایگاه نقد شعر اضافه شدند.

پایگاه نقد شعر خانه کتاب و ادبیات ایران که به سردبیری زهیر توکلی پس از مدتی وقفه، دور جدید فعالیت خود را آغاز کرده است، مهدی آخرتی، محمدکاظم کاظمی و یوسف بینا را که از شاعران و منتقدان ادبی ساکن مشهد بوده و در جلسات شعر این شهر در حال فعالیت هستند را به جمع منتقدان خود اضافه کرد تا شاعران جوان سراسر کشور از نقد این اساتید بهره مند شوند.

پایگاه اینترنتی نقد شعر از سال 1396 توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف اعتلاء ادبیات معاصر ایران افتتاح شد که هدف اصلی آن آموزش شعر و کمک به هنرجوها و شاعران جوان است تا بتوانند فعالیت ادبی خود را بهتر سامان دهند و در واقع بستری برای انتقال تجربه از طرف اساتید برجسته این عرصه به شاعران جوان است.

در این پایگاه نقد اینترنتی که اکنون نزدیک به 5000 هنرجو دارد، شاعران سراسر کشور می توانند بدون هیچ هزینه ای عضو شده و اشعار خود را مورد نقد اساتید قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتقدان ادبی مشهد به «پایگاه نقد شعر» پیوستند

منتقدان ادبی مشهد به «پایگاه نقد شعر» پیوستند