مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 19:102023-07-01اقتصادي

نانواییها نان باکیفیت به مردم برسانند


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شرایط سخت اقتصادی قوت غالب مردم نان است و نانوایان باید تلاش کنند نان با کیفیت به دست مردم برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی احمدزاده بعدازظهر شنبه در نشست با نمایندگان واحدهای خبازی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: مردم استان از کیفیت پایین نان گلایه دارند و خواهان تغییر رویه و بهبود شرایط نانوایی های استان هستند.

وی بیان داشت: کارخانه های تولید آرد و متولیان، باید پاسخ گوی کیفیت آردی که در اختیار واحدهای خبازی قرار می گیرند، باشند.

احمد زاده با بیان اینکه وضعیت نانوایی های استان به صورت شبانه روزی تحت کنترل و پیگیری است، گفت: در ماه های گذشته تخلفات نانوایی ها ثبت و سهمیه آنها کسر یا واحد تعطیل می شد که این رویه در برخی شهرهای کوچک استان موجبات نارضایتی مردم را فراهم کرده بود.

وی افزود: در چند ماه گذشته افزون بر 600 تن سهمیه آرد نانوایی های استان کسر شد که متولیان استان هم معترض بودند که باید این سهمیه بازگردد.

احمد زاده تصریح کرد: اگر وزن چانه از آنچه برای نانوایی ها تعیین شده کمتر شود، کم فروشی محسوب می شود و کم فروشی یکی از آفت های جامعه است و سیستم های نظارتی در این مورد حساس هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نانواییها نان باکیفیت به مردم برسانند

نانواییها نان باکیفیت به مردم برسانند