مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 07:452023-07-09ورزشي

مسیر مهمانی بزرگ غدیر چطور نظافت شد؟


با توجه به استقبال بی نظیر مردم و توزیع انواع نذری در مهمانی بزرگ غدیر حجم کار پاکسازی بسیار زیاد بود و علاوه بر فعالیت نیروهای خدماتی همزمان با مراسم، - محمدحسین واحدیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به مهمانی بزرگ غدیر در خیابان کاشانی گفت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد فضاسازی محیطی این جشن بزرگ را به عهده داشتند.

شهردار شهرکرد همچنین از تدارک استیج در چهارراه استانداری برای اجرای برنامه خبر داد و افزود: سه جشن دیگر هم در فاصله عید قربان تا غدیر در پارک های ملت، تهلیجان و لاله اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: در طول تابستان که فضاهای عمومی شهر مستعد حضور شهروندان و خانواده هاست شهرداری برای ایجاد نشاط اجتماعی برنامه ویژه دارد.

واحدیان در ادامه با اشاره به حضور پاکبان ها در محل برگزاری مراسم مهمانی غدیر اظهار داشت: با توجه به استقبال بی نظیر مردم و توزیع انواع نذری حجم کار بسیار زیاد بود و علاوه بر فعالیت همزمان با مراسم، 60 نیروی پاکبان بلافاصله پس از پایان برنامه تا اذان صبح پاکسازی مسیر را به عهده داشتند.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه عملیات ویژه پاکسازی مسیر از ساعت 11 تا 3 بامداد به طول انجامید، ادامه داد: کار نهایی نیز توسط نیروهای شیفت صبح انجام شد و ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر مهمانی بزرگ غدیر چطور نظافت شد؟

مسیر مهمانی بزرگ غدیر چطور نظافت شد؟