مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-08اقتصادي

تبادل فناوری علمی صنعت آب و برق میان تهران و پکن


ما به دنبال این هستیم که دفاتری در دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی چین دایر کنیم و به صورت معکوس نیز کشور چین در راستای تبادل فناوری دفتری در پژوهشگاه نیرو داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه نیرو، مجید عمیدپور، در جلسه هم اندیشی پژوهشگاه نیرو با مدیران صنعت آب و برق و اساتید دانشگاه های استان مرکزی، همچنین خاطرنشان کرد: ارتباط با مرکز تحقیقات صنعت آب و برق روسیه نیز مد نظر پژوهشگاه نیرو بوده که این موضوع نیز در دست بررسی و برنامه ریزی است.

مرکز منطقه ای پژوهشگاه نیرو در استان مرکزی دایر می شود رییس پژوهشگاه نیرو با اشاره به استقرار مراکز پژوهشگاه نیرو در 8 استان کشور افزود: پژوهشگاه نیرو در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان و ارتباط گسترده با دانشگاه های استان مرکزی، به زودی نسبت به دایر کردن یک مرکز منطقه ای در استان مرکزی، اقدام خواهد کرد.

عمیدپور اضافه کرد: المان های زیست بوم جدید نیرو و پارک علم و فناوری وزارت نیرو ساماندهی شده و اقدامات گسترده ای در جهت حمایت از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه آب و برق و بازارسازی برای این شرکت ها در جریان است، تا این شرکت ها به سمت رفع نیازهای صنعت آب و برق هدایت شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبادل فناوری علمی صنعت آب و برق میان تهران و پکن

تبادل فناوری علمی صنعت آب و برق میان تهران و پکن