مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 10:252023-06-29سياسي

بازگشت به معنویت راه نجات انسان و نجات بشریت است


بازگشت به معنویت راه نجات انسان و نجات بشریت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد عبادی زاده صبح پنجشنبه در خطبه های نماز عید قربان افزود: رهبرمعظم انقلاب در ایام عید قربان 2 پیام برای حج بیان فرمودند؛ پیام نخست همان معنویت بوده که گمشده امروز بشر است.

وی بیان کرد: سرگشتگی بشریت به خاطر این است که از معنویت فاصله گرفته و در دام تفکرات غرب که معنویت و اخلاق را منهای دین معنا می کند، افتاده است؛ در حالی که بازگشت به معنویت راه نجات انسان و نجات بشریت است.

امام جمعه بندرعباس اظهار کرد: پیام دوم رهبرمعظم انقلاب، داشتن وحدت است، وحدت برای امت سازی، تمدن سازی و آماده کردن جهان به سمت حکومت جهانی مهدوی راه مهمی است که باید امت اسلامی این را در کنار همدیگر تمرین کنند و نگذارند دشمن در صفوف آن ها رخنه کند.

وی تصریح کرد: دشمنان، کشورهای حوزه خلیج فارس و مسلمانان جهان اسلام را از ایران می ترساندند و در سایه این ترس بدنبال این هستند که ابزارها و تجهیزات جنگی خود را بفروشند و از کشورهای اسلامی باج بگیرند؛ درحالی که امروز باید بدانیم همه ما از امت حضرت محمد(ص) هستیم و با وحدت، برادری و برابری دشمن را خلا سلاح کنیم که روح برائت از مشرکین در مکه هم همین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت به معنویت راه نجات انسان و نجات بشریت است

بازگشت به معنویت راه نجات انسان و نجات بشریت است