مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-03فرهنگي

محمد مهدی اسماعیلی؛ مأموریت آسانِ دشوارِ آقای وزیر!


اتفاقات پسامهسا هم کار وزیر را آسان کرده (چون می تواند باز کردن فضا را به حساب ضرورت عادی سازی بگذارد) و هم دشوار چون عده ای توقع دیگری دارند و دوست دارند مثل جبلی - جلیلی عمل کند.

- اتفاقات پسامهسا هم کار وزیر را آسان کرده (چون می تواند باز کردن فضا را به حساب ضرورت عادی سازی بگذارد) و هم دشوار چون عده ای توقع دیگری دارند و دوست دارند مثل جبلی - جلیلی عمل کند.

    عصر ایران؛ مهرداد خدیر- وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی دیشب در نوزدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران به تماشای نمایش میرزا محمد نشست و به پاره ای انتقادات پاسخ داد.

   شاید وقتی محمد مهدی اسماعیلی وزارت فرهنگ و ارشاد در دولت ابراهیم رییسی را پذیرفت تصور نمی کرد مهم ترین چالش او با برخی از اصول گرایان رادیکال باشد چرا که انتظار داشتند او هنر را ایدیولوژیک و سیاسی کند؛ همان کاری که پیمان جبلی در صدا و سیما انجام می دهد و بر آن است که روح حسینیه هنر را در صدا وسیما بدمد و بالاتر کل صدا و سیما را به حسینیه هنر و نه حتی حوزه هنری تبدیل کند اما اسماعیلی با بخش خصوصی هنر سر و کار دارد و مهم ترین ماموریت او در دوران پسامهسا عادی سازی فضای هنری است نه گیر دادن و جامه ایدیولوژی پوشاندن.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد مهدی اسماعیلی؛ مأموریت آسانِ دشوارِ آقای وزیر!

محمد مهدی اسماعیلی؛ مأموریت آسانِ دشوارِ آقای وزیر!