مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 16:002023-07-03پزشكي

درگذشت 22 زائر ایرانی در حج


مرعشی همچنین در نشست شورای حج که در مکه برگزار شد از افزایش حجم مراجعات به مراکز درمانی مرکز پزشکی بعد از ایام تشریق خبر داد و به درگذشت 16 زائر مرد و 6 زائر زن از شروع عملیات حج اشاره کرد.

- رییس مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: بعد از ایام تشریق به دلیل مشکلات و بیماری های تنفسی مراجعات به بیمارستان مکه و درمانگاه ها افزایش پیدا کرده است اما خوشبختانه مشکل حاد و جدی بین زائران وجود ندارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سیدعلی مرعشی درباره وضعیت سلامتی حجاج، اظهار کرد: خوشبختانه عملیات ایام تشریق حج 1402 با سلامتی قریب به اتفاق زائران مان همراه بود و علی رغم شدت گرما به ویژه در روز عید قربان در ساعات رمی جمرات، خوشبختانه با مشکل حادی مواجه نشدیم.

  وی با بیان اینکه در سه روز عملیات حضور زائران در عرفات، مشعر و منا، بیش از 13500 ویزیت تخصصی و بیش از 38000 ویزیت عمومی انجام شد، افزود: خوشبختانه زائران به سلامت این ایام را به پایان رساندند و به سلامت در هتل های محل اقامت خود در مکه مکرمه اسکان یافتند.

  رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر تصریح کرد: در روزهای پس از ایام تشریق نیز به دلیل مشکلات و بیماری های تنفسی مراجعات به بیمارستان مکه و درمانگاه ها افزایش پیدا کرده است اما خوشبختانه مشکل حاد و جدی بین زائران وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگذشت 22 زائر ایرانی در حج

درگذشت 22 زائر ایرانی در حج