مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-18اقتصادي

دانشگاه های حاشیه خزر درخصوص آلودگی های زیست محیطی تحقیق کنند


رییس دانشگاه گیلان با اشاره به لزوم تحقیق دانشگاه های حاشیه خزر در خصوص آلودگی های زیست محیطی گفت: رفع مشکلات زیست محیطی باید در دستور کار دانشگاه های حاشیه خزر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرید نجفی امروز سه شنبه در نشست اعضای ایرانی اتحادیه دانشگاه های دولتی و مراکز تحقیقاتی حاشیه دریای خزر در تالار حکمت دانشگاه گیلان در رشت اظهار کرد: برگزاری دوره های آموزشی مشترک باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس دانشگاه گیلان در این نشست با اشاره به چالش های زیست محیطی در استان، افزود: خزر به شدت تحت تأثیر آلودگی های زیست محیطی قرار گرفته و این روند ادامه دارد.

نجفی با تاکید بر لزوم تحقیق و پژوهش دانشگاه های حاشیه خزر در خصوص آلودگی های زیست محیطی، بیان کرد: رفع مسئله زیست محیطی در سواحل خزر باید در اولویت دانشگاه ها و مراکز آموزشی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ایجاد مراکز رشد مشترک در پارک های علم و فناوری ظرفیت خوبی است، افزود: برگزاری دوره های آموزشی مشترک باید مورد توجه قرار گیرد؛ این مهم به صورت جزیی با کشور روسیه در دست انجام است.

رییس دانشگاه گیلان با تاکید بر لزوم تبادلات علمی و پژوهشی بین دانشگاهی بیان کرد: دانشگاه گیلان از سال های گذشته گام های مناسبی را در توسعه روابط بین المللی که نیازمند حضور فعال تر در ساز و کارهای علمی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های حاشیه خزر درخصوص آلودگی های زیست محیطی تحقیق کنند

دانشگاه های حاشیه خزر درخصوص آلودگی های زیست محیطی تحقیق کنند