مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-20اقتصادي

بانک ها حق تعطیلی واحدهای تولیدی فعال را ندارند


دبیر ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف 3 هزار واحد تولیدی تملک شده توسط بانک های کشور، گفت: از این پس، هیچ بانکی حق تملک و تعطیلی واحدهای تولیدی فعال را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمدباقر آقاعلیخانی پیش از ظهر امروز در رویداد توانمندسازی مدیران عرصه صنعت و معدن غرب کشور که در سالن جلسات شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: طی سالهای اخیر سرعت تغییرات به قدری زیاد بوده که سبب شده عمر تکنولوژی به سرعت کاهش یابد و ریسک سرمایه گذاری افزایش پیدا کند.

وی افزود: امروز مدل تکنولوژی در دنیا به گونه ای شده که در برخی از حوزه ها عمر تکنولوژی یک ساله است و دیگر نباید اجازه فرصت سوزی داد.

در حال حاضر فکر کردن به تکنولوژی های نوین مانند خودروی برقی بیش از هر چیزی ضرورت دارد چرا که در کشور ما روزانه 100 تا 120 میلیون لیتر بنزین مصرف می شود و اگر این روند، ادامه یابد در آینده مشکلاتی را ایجاد می کند.

دبیر ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به استخراج حدود 100 مشکل در حوزه تولید و داشتن فرمول برای هر کدام از آن ها، گفت: در استان ها باید مسوولان با فرمول های حل مسئله آشنا شوند و نسبت به رفع موانع تولید گام بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها حق تعطیلی واحدهای تولیدی فعال را ندارند

بانک ها حق تعطیلی واحدهای تولیدی فعال را ندارند