مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 10:142023-07-12بين الملل

خوش خدمتی سرویس امنیتی تشکیلات خودگردان برای صهیونیست‎ ها درجنین


منابع محلی تاکید کردند که سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان به بهانه سفر قریب الوقوع محمود عباس رییس این تشکیلات به جنین، در حال پاکسازی این شهر از مین های زمینی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، منابع فلسطینی عنوان کردند که شمار زیادی از نیروهای مهندسی مواد منفجره سرویس امنیتی تشکیلات خودگردان اقدامات در زمینه مین روبی و از میان برداشتن استحکامات مقاومت جهت مقابله با هرگونه حمله و تجاوز دشمن صهیونیستی به جنین را آغاز کرده اند.

به گفته این منابع، برخی از این مین ها بسیار بزرگ و قدرتمند بوده و همانند بمبی هستند که در کنار خودروی زرهی موسوم به ببر در جریان یورش اخیر اشغالگران به جنین منفجر شد و خسارت زیادی به آن وارد کرد و موجب وارد آمدن تلفات جانی سنگین به دشمن شد.

ساکنان جنین نگران هستند که این اقدام تشکیلات خودگردان در چارچوب طرح و برنامه ای مشترک با رژیم اشغالگر صهیونیستی برای یورش گسترده به جنین و خنثی کردن هرگونه مقاومت زمینی فلسطینیان در این منطقه صورت بگیرد.

در همین حال، برخی منابع نیز صبح امروز چهارشنبه از فعالیت امنیتی و اطلاعاتی گسترده سرویس های امنیتی فلسطینی در جنین و اردوگاه جنین به منظور پیگرد و شناسایی عاملان شلیک راکت از این منطقه به سمت شهرک های صهیونیست نشین مجاور خبر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوش خدمتی سرویس امنیتی تشکیلات خودگردان برای صهیونیست‎ ها درجنین

خوش خدمتی سرویس امنیتی تشکیلات خودگردان برای صهیونیست‎ ها درجنین