مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 14:562023-07-14سياسي

زن ایرانی بهترین الگو برای مقابله با تمدن منحط غربی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در خطبه های عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران با بیان اینکه تقوای الهی تبعیت از امیرالمؤمنین، ولایت و همراهی با ولایت است اظهار کرد: به خاطر برگزاری مراسم جشن عید غدیر باید از همه افراد تقدیر کرد چراکه برنامه مذهبی بزرگی را برگزار کردند.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در جشن بزرگ غدیر نشان دهنده زنده بودن نگرش دینی در جامعه است افزود: گاهی مردم نسبت به مسائل معیشتی و اقتصادی دغدغه و نگرانی دارند اما توجه به مسائل دینی در جامعه برجسته است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه عمق بخشی به مفاهیم دینی نیازمند حضور بیشتر متفکران دینی در جامعه است تصریح کرد: امروز تولیدات علمی حوزوی باید امتداد اجتماعی پیدا کند تا دینداری در جامعه ارتقا پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه مساله تبلیغ بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری باید جدی گرفته شود ادامه داد: حوزه علمیه وظیفه پررنگی در این بخش دارد البته تبلیغ مسائل دینی تنها بر دوش حوزه نیست و هر فردی که می تواند باید در این حوزه فعال باشد.

شعبانی با بیان اینکه والدین، معلمان، بازاریان و کارمندان در هر جایی که هستند موظفند تبلیغ درست دین را انجام دهند خاطرنشان کرد: همه افراد که توان تبلیغ و تبیین دین را دارند حتی اگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زن ایرانی بهترین الگو برای مقابله با تمدن منحط غربی است

زن ایرانی بهترین الگو برای مقابله با تمدن منحط غربی است