مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 02:502023-07-01بين الملل

فرود اضطراری هواپیمای صهیونیستی از ترس پدافند هوایی سوریه


برخی منابع می گویند انفجار موشک پدافند هوایی سوریه بر فراز دریای مدیترانه و شکسته شدن شیشه یکی از پنجره های یک هواپیمای مسافری صهیونیستی، آن را مجبور به فرود اضطراری در تل آویو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های صهیونیستی بامداد یکشنبه از فرود اضطراری یک فروند هواپیمای مسافربری این رژیم در فرودگاه بن گوریون واقع در تل آویو خبر دادند.

این هواپیمای بویینگ 787 متعلق به خطوط هوایی اِل عال با حداقل 339 سرنشین دقایقی بعد از برخاستن از فرودگاه و هنگامی که در حال پرواز بر فراز دریای مدیترانه بود، اعلام وضعیت اضطراری کرد.

به نوشته رسانه های صهیونیستی، خلبان این پرواز دلیل درخواست فرود اضطراری را شکسته شدن شیشه یکی از پنجره های این هواپیما اعلام کرده و در پی آن  تعداد زیادی از نیروها و خودروهای امدادی نزدیک باند فرود در حالت آماده باش قرار گرفتند.

زاخی هلر سخنگوی سازمان اورژانس رژیم تروریست صهیونیستی نیز گفت که خودروهای امدادی در راه فرودگاه هستند تا در صورت لزوم از نظر پزشکی به مسافران رسیدگی کنند.

فرود اضطراری این هواپیمای صهیونیستی در حالی درخواست شده که همزمان جنگنده های این رژیم نیز در حال انجام حملات هوایی به ریف حمص در سوریه بودند که پدافند هوایی ارتش سوریه به مقابله با آنها پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرود اضطراری هواپیمای صهیونیستی از ترس پدافند هوایی سوریه

فرود اضطراری هواپیمای صهیونیستی از ترس پدافند هوایی سوریه