مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 12:352023-07-17سياسي

910 خانواده خوزستانی تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان اهواز


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان با تاکید بر ضرورت توجه به خانواده زندانیان، گفت: در حال حاضر 910 خانواده تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان اهواز هستند.

- ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان با تاکید بر ضرورت توجه به خانواده زندانیان، گفت: در حال حاضر 910 خانواده تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان اهواز هستند.

صادق جعفری چگنی در نشست هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان اهواز، که با موضوع بررسی اقدامات و افزایش خدمات قابل ارائه به خانواده زندانیان برگزار شد، اظهار کرد: علاوه بر وظیفه ای که نسبت به مجرمان از جمله اصلاح، بازپروری و بازگشت سالم آنان به جامعه برعهده داریم، توجه ویژه ای هم به خانواده های زندانیان مدنظر است که در این رابطه تلاش شده است در زمینه های مختلف از جمله امور فرهنگی و آموزشی نسبت به این گروه، اقداماتی انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری خوزستان، رییس هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان اهواز هم چنین با تاکید بر اصل فردی بودن مجازات و با بیان اینکه خانواده زندانیان باید کمترین میزان آسیب را متحمل شوند، گفت: از ابتدای سال تا کنون 900 بسته معیشتی تهیه و بین خانواده های نیازمند زندانیان توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

910 خانواده خوزستانی تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان اهواز

910 خانواده خوزستانی تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان اهواز